Garantiitingimused toodetele
Kui toodet on kasutatud õigesti, vastavalt kasutusjuhendile, ja see osutub defektseks, kuulub toode garantii alla. Teil on õigus, kahe aasta jooksul, alates toote ostukuupäevast, teavitada kauplejat ja esitada toote kohta garantiiavaldus. Pärast teavitamist tuleb toode koos garantiiavaldusega saata Activitas aadressile Vaksali 17a 50410 Tartu või pakiautomaati Tartus, telefoninumbrile 5013 410. Saatmiskulud garantiisse ja tagasi katab ostja. Saatmisel tekkinud vigastuste eest vastutab toote ostja.
Mõnedele toodetele kehtib lisagarantii 1-5 aastat, mis on märgitud toote dokumentatsiooni või toote kirjelduses kodulehel. Lisagarantiiga toote võib koos garantiiavaldusega garantiisse saata lisagarantii aja jooksul.
Garantii ei kehti järgmistel juhtudel ja ostja katab paranadmise ja defektide kulud ise kui:
Rike või purunemine on tekkinud ebaõige kasutamise tõttu, mida ei ole mainitud toote kasutusjuhendis või toote materjalides.
Rike või purunemine on tekkinud mittevolitatud teeninduskeskuse remondi, puhastamise või tehtud muudatuste tõttu. Garantii ei kehti kui tootelt on eemaldatud osa.
Rike või purunemine on tekitatud transpordi käigus kukkumisest, külmast või löögist pärast ostmist.
Rike või purunemine on tekitatud ebatavapärase temperatuuri, niiskuse, raskuse, UV kiirguse või elektrivõrgust tulenevalt.