Tasuliste teenuste saamine

Tasuliste teenuste eelised on:

Kiire ja lihtne kättesaadavus – piisab vaid registreerimisest. Teenuste kättesaadavus on tänu lühikestele ootejärjekordadele kiire.

Lai teenuste valik – läheneme Sinu probleemidele vajaduspõhiselt, ilma piiranguteta, mis annab vabaduse vajadusel kaasata rohkelt spetsialiste ja pakkuda suurt valikut teenuseid.

Piiramatu teenuste hulk – teenuste maht ei ole piiritletud, saate teenuseid vajaminevas mahus, et saavutada püstitatud eesmärk.

Teenuste eest tasumine – peale teenuse saamist edastatakse Sulle meilile toimunud teenuse kohta ülekandearve või soovi korral on võimalus tasuda kohapeal sularahas.

Teenusele mittetulemise korral on vajalik sellest teavitada Activitase üldkontaktil (5013410 või info@activitas.ee) minimaalselt 24 tundi enne teenuse toimumist. Siis on võimalus muuta või tühistada aega või soovi korral saada kaugnõustamist. Hiljem kui 24 tundi aja tühistamisel või teenusele mittetulemisel on ettevõttel õigus küsida tasu broneeritud teenuse eest.

  • Teenusele registreerimine

    Helista telefonil 50 13 410 või saada meil info@activitas.ee või kirjuta kodulehe kontakti alt, võtab aega umbes 1 minut.

    Vastavalt probleemile ja Sinu vajadustele otsime sobiva aja spetsialisti vastuvõtule.

  • Teenustel osalemine

    Kliendi ja erialaspetsialisti koostöös täpsustatakse probleemid, püstitatakse eesmärgid ja viiakse läbi teraapia. Teraapiakorra lõpus lepitakse kokku uue kohtumise aeg, kui Teil on selleks vajadus ja võimalus.

    Teenused, mis on tähistatud telefoni märgiga, on võimalus saada lisaks kaugnõustamisena kodust või tööjuurest lahkumata või välisriigist, Teie poolt valitud sidevahendi vahendusel (näiteks telefon, skype vms.)

  • Tulemuste hindamine

    Teraapia lõpus hinnatakse viimasel kohtumisel tulemusi ja on võimalus anda tagasisidet.